torsdag 6 juli 2017

Två balkonger från Malmö garden show

English: 
The last post from Malmö garden show features two of the balcony designs. Next week I'll post one of my own designs again.

Svenska:
När jag gick igenom mina bilder från balkongerna, var det egentligen inte så många som jag tyckte stack ut (det kan vara för att jag var lite mätt på intryck när jag kom dit) .Men två stycken fångade mitt intresse lite extra.

Min favorit bland balkongerna var ”Det svenska kynnet”, här fanns mycket fina detaljer som man kan ta med sid till sin egen balkong, som ett fint vattenspel och en liten klocka bakom en bokhäck






Ett roligt koncept bjöd Fokus grönt på med sin balkong ”Verkligheten” där man fick titta in på en liten bit dataspelsvärld där spelfiguren verkade ha slängt ifrån sig sin åh så viktiga ryggsäck mitt bland bråte och grönska. Det ända jag saknade var ett knotig halvdött träd som sträckte sina grenar över skapelsen, men annars tycker jag att designern lyckades fånga essensen av åtminstone de datorspel som jag har spelat. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar